fötterna!

igår hittade emanuel ett par fötter på sina ben! det såg jätte roligt ut!
han råkade titta ner o fick syn på sina fötter, så rörde han på dom o blev jätte förtjust o började prata med dom.
haha tills han blev arg på dom och kunde inte slita blicken så jag la över ett täcke ett tag sen efter en stund tog jag bort täcket o han hittade fötterna igen o pratade glatt med dom en stund, så nu när han sitter så letar han oftast efter fötterna.
o gabriel igår! han låg på sida o rullade över till mage (o tippade gjorde han inte) så han stod upp med armarna och med huvudet uppåt! himla duktig!
 
o idag hittade Gabriel fötterna och lekte med händerna med för den delen rätt så mycket!
o emanuel rullade från mage till rygg :D

har lite bilder jag vill lägga in men när jag ska lägga över dom på datan så hänger den sig :(
får prova sen när sampo kmr ikväll kanske.

nixpix  nu ska jag gå ner för mamma har börjat baka kaka nu... mumma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gott med KAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-04-16 @ 23:40:44
Postat av: William

Vem e pappsen då?

2009-04-17 @ 16:00:36
Postat av: ylva

guuud vad duktiga! gullupluttisarna! iih jag blir helr till mig vad dom kan vara roliga<3<3

2009-04-17 @ 19:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0