Nagelack

Äntligen har jag tagit mig tid att måla mina tånaglar röda o fina! Tycker inte om och jag inte kan göra det.. Men nu e jag glad för dom e röda igen! Innan förlossningen hade jag alltid röda tånaglar lr ja de va svårt när jag var tjock, då fick jag be om hjälp då jag inte nådde fötterna haha! Idag har vi varit i stan och träffat fl mammor o bebisar. Stora alla har blivit. Och idag var inte Grodorna dom ända killarna! Robin var med som är 3dagar yngre (tror jag om jag minns rätt) och Eliott den nyaste, bara 4veckor :) vi sätt o bubblade i 3timmar sen köpte jag lite nylon strumpor, babysalva och haklappar innan vi åkte hem och stupade i sängen. Vi var gö trötta allihopa! Mest jag o manne. De har ju hänt massor, men de skriver jag en annan dag. Nu ska jag berätta att vi börjat planera för en namngivngngs fest i sommar.A måste fixa inbjudningskort! Har alla gudföräldrar klara, bara en till jag ska fråga. Gabriel ska få eva-britt och x (ni får veta när jag frågat) emanuel ska få maya och tadeus :) sen ska min syster sara vara "huvud" gudmoren nej kanske inte riktigt men gudmor till båda två. Nej nu ska jag sova, ska till bvc och föräldragrupp imorrn. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0