8månader.


herrejissenes! idag har dom små mostrena blivit 8månader!
är inte det helt sjukt galet?
galet är också hur mkt dom lär sig varje dag nu, här om dagen så började dom hålla i flaskan själva.. ja så då behövs man inte till de längre..
snart klara dom alls själva. men dom tycker det är lite jobbigt dom med tror jag.
börjar gissa att dom är inne i seperations-ångest-fasen, den som mamma varnat för så mkt.
emanuel vaknar med jämna mellanrum nuemra på kvällarna fram till 00 typ sen vaknar han vid 03 och väcker oss för då ska vi leka en timme sen äta flaska sova vakna vid 07 igen o då ska de gnällas o lekas.

diskberget stiger o dammen sammlas i alla hörn, men de ända jag kan göra är att ligga på golvet o vara lekställning, går jag iväg så börjar dom gala som tusan och när dom sover vågar jag inte diska o sånt för de är så lyhört så dom vaknar på en gång..
men min pappa kommer på lördag så då får jag nog lite hjälp med disken iaf!

bittert inlägg.. jaja det är lite hur vardagen ser ut. och ska jag vara riktigt ärlig så är det ibland så jobbigt att nästan alla tre sitter o gåter. men de blir bättre tröstar jag mig med, bara  de går över innan jag går under!

Kommentarer
Postat av: Mona

åh, lily det blir bättre! du är en riktig kämpe och gråta alla tre får ni göra, bara det känns bättre sen och ni får nya krafter...för ni är ju trots allt den finaste lilla familjen som kommer klara det här galant, det är bara ibland det blir lite mycket, men det går över! puss på er!

2009-08-29 @ 22:22:10
URL: http://havemercymrpercy.blogg.se/
Postat av: Jessica

kikar in

2009-09-02 @ 13:23:37
URL: http://metrobloggen/fitmom
Postat av: Jessica

Lämnade ett avtryck tidigare men har insett att blogg adressen var fel så skriver igen.

2009-09-02 @ 15:04:50
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0