jösses vilken dag!

den här dagen har inte varit den bästa kan jag säga!
det har varit gnäll fårn morgon till kväll, grodorna vill bara bli burna men kan inte gå och bära båda hela tiden.
så jagla mig på golvet så lekte dom runt mig o kom o nöp mig i kinderna då o då och såg till att jag låg kvar.
men hela tiden med en liten gnällton.
fast jag kunde ju inte ligga på golvet hela dagen så dom hängde med överallt o klängde i mina ben o turades om att bli buren.
i badet var dom glada!  de va skönt, då kunde jag städa badrummet iaf!

nu under kvällen hade jag ju tänkt göra storkok bebismat, baka bröd, städa och läsa min nya föräldrar och barn tidning.. men ickepicke! det skulle gnällas o lekas bara.
nu sover dom tack o lov.. jag e rätt trött, men ändå håller jag mig vaken.. det är ju min lediga tid o då känns de inte helt rätt att gå o lägga mig... dumt tänkt haha!

hoppas dom är på bättre humör imorgon!

ett framsteg från emanuels sida va att när jag lagt honom på min säng o gick för att hämta gabbe o när jag kom tillbaka satt han bara där, tänkte inte först på de men han satte sig ju upp helt själv!!! duktigt va!?!
o tar sig fram mer o mer gör båda två idag.. de händer saker varje dag nu!

nej nu ska jag sluta vara envis och gå och lägga mig! nattinatt.♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Anna-Eli, hela änglaskaran står intill dig beredd att hjälpa till i det liv som du envist och troget skapar ur din inre skönhet. Mod, tålamod och Tillit. Pussa pojkarna från mej. och säg ett finskt ord så dom hör tonen.Veikko hälsar. lev väl. ps. så vackra bilder från stockholm. puss min älskade dotter

2009-08-26 @ 10:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0