ischias


usch! jag har tydligen gått och fått ischias kan knappt sitta på vänstersidan av rumpan/låret känns det som.
hur ska jag bli av med det? när jag äntligen slipper den där andra smärtan när jag var tjockis så kommer en ny som gör att jag knappt kan gå.. jo de kan jag men det är synd om mig.. (A)
 
kl e halv nio och vi har ännu inte ätit middag. helt glömt det och mamma hade glömt sitt kött hon hade i ungen haha jag och mamma i samma hus funkar ju itne! vi glömmer verkligen allt så virriga som vi är!


idag skulle jag på efterkoll på specMVC men emanuel va så hängig och mammig hela natten så jag bestämde mig för att stanna hemma., vill inte dra med dom ut till stan igen och inte åka ifrån dom heller.
tror att läkar besöket var lite tufft för dom båda, gabriel har också varit lite gnällig.. pluttarna, inte lätt när en doktor ska klämma och bra överallt i kroppen.. klart man blir lite skärrad!

men det verkar ha lugnat ner sig lite iaf, fast emanuel vill inte ligga själv i sängen eller i bilstolen så får ligga i sjalen och sova.
helvete va ont jag har i lårskinkan! måste vrida på mig lite!



så gosigt idag! båda grodorna ville bli burna och vara med mamma så kom på att jag kan ju stoppa ner båda i sjalen.
så mysigt dom hade det och somnade, efter ett tag hör man ett litet stånkande sen en lite doft.. Emanuel som äntligen bajsat! så glad jag blev. så jobbigt som han haft det med magen så äntligen kom det ut!

nej nu kan jag inte sitta längre! ajaj! ska kolla hur de går med maten!
tjing!

Kommentarer
Postat av: mariette

vad bra att dom kan vara i sjalen samtidigt:)

jag längtar tills jag och nickan kommer imorgon! roligt att se hur hon blir när någon är mindre än henne:P

2009-02-21 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0