Nattmys

Det är väl typiskt att just den natten innan vi ska till doktorn i stan och måste upp tidigt så vills det inte sova nej. Gabriel låg och gnydde så jag gav honom bröstet och tänkte, jag kan ju amma honom.. Måste bara inse att ammningen inte funkar, han låg kanske en och enhalv timme och sög i sig men var fortfarande lika hungrig så får pallra mig upp och göra en flaska åt honom och upptäcker det som inte får hända! Maten är slut! Letade igenom skåpen,
som tur var är vi väl förberedda så jag hittade ett paket för nödsituationer. Tack mamma för det! Om tre timmar ska vi upp igen, om fyra och 45min kommer taxin och hämtar oss. Hoppas inte emanuel vaknar!
Det blir kul att komma från huset lite, ska bli kul att se hur Grodorna växt! Mina älskade små pyren, Åh.
Natt igen kommer med uppdatering efter läkarbesöket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh vad du uppe hela antten. sorry. jag somnade dirket

2009-02-18 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0