pottiepotatis!

nu har grodorna sovit fem timmar i vagnen!! sköönt!
jag har hunnit städa eller suttit på fejjan och pratat med mimme .. ja har faktiskt städat mitt rum och halva köket + gjort klyftpotatisar som snart ska in i ugnen!  tidig middag vi äter idag va?
och självklart kommer grodorna vakna just när midda e klar och vi ska äta för då vill ju dom också äta, inte ofta jag äter varm mat!
så fint när jag skulle städa hittade jag mina klackskor som jag aldrig haft på mig nästan, kan ju inte gå i såna!
men tänkte öva lite, ville trippa runt sådär fint medans jag städade.. haha de borde nog sett roligt ut!
gav upp ganska snabbt, för ont i fötterna och inte alls nått tjusigt trippande.. :/
kom på nu varför jag aldrig har dom på mig! inte min grej de där med klackskor!

men, idag är jag himla glad för emanuels mage verkar ha blivit bättre, han va helt lös i magen igår.. de bara rann i blöjan.. stackaren. får se ikväll om det sätter igång igen. hoppas! jobbigt att se att han har så kämpigt.
gick och la mig ganska tidigt igår så jag skulle hinna sova lite innan nattmålet vid 3 allt gick jätte bra och jag lyckades mata pyrena helt själv tills emanuels mage började spöka så fick ringa ner mamma som hjälpte till med gabriel, tillslut somnade vi alla efter JÄTTE mycket matning, sen sov vi alla som små grisar till tio då fick dom knappt i sig 60ml så mkt som dom åt på natten!  så gosigt det var när jag klädde på dom så låg dom helt stilla och bara log åt mig... åh så glad i hjärtat man blir då!

snart kommer moster camilla sen senare kommer moster sara och morbror samuel. mysigt!
sara har ju varit med och hjälpt mig ända sen förlossningen med killarna.
hon fick "pappadagarna"  20arbdagar, ´som tod slut förra veckan...känns som en månad sen!
ska bli kul att hon kommer igen! hon är ju som en andra förälder eller nått.. närmast dom efter mig.
kulkul! :D
nu ska jag städa lite mera kanske innan camilla kommer och småsnuttarna vaknar!
herå

(juste asså jag har inte ischias de hade jag sista dagarna när jag var gravid, nu har jag bara falsk ischias, men de gör ont det med!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0