7månader.

datorn har varit helt paj så har inte kunnat skriva på ett tag, men nu tycks den funka igen. bra!
även min mobil är trasig, gabbe kissade på den så jag måste köpa en ny imorrn.

egentligen skulle jag packa nu ikväll men emanuel har hållt igång till bara för en halvtimme sen så jag e rätt trött..
vi ska till urkult festivalen på onsdag till söndag.
där ska vi sova i tält alla nätter.. de blir spännande hur det kommer gå, jag har hittat en mysig camping med bara 30tält platser, så de kommer nog gå fint. jag har ju mariette med mig så det känns tryggt.
samuel kommer också vara med. utan dom skulle jag inte åka. men det kommer bli jätte kul! längtar!

måste fixas inför är.

tältet i bobygda
massor med blöjor, våtservetter och bebismat
madrasser från mamma
packa kläder åt mig o grodorna
mat till mig sampo o marre. (fast jag kommer bara äta vårullar som jag längtat efter ända sen vi åkte därifrån förra året)
så ed e nog mera men de kommer jag väl på sen.


nu till grodorna lite.
emanuel sitter helt bra själv. men vågar inte lämna honom själv sittandes nu för han tippar ibland.
gabriel sitter också bra men inte lika bra.

dom sover inte alls bra på nätterna utan somnar vid ca 19 tiden så sätter jag mig ner o pustar ut..
sen en halvtimme timme så vaknar en o är uppe till 22.. ibland båda. huuuuuuuuuuuuuuua.
vaknar en gång på natten ibland sover dom hela. ganska skönt.

båda tar napp som om det är det bästa som finns! ganska bra ibland.
snutte funkar också.

bilder kommer sen. eftersom jag inte har någon mobil så har jag inga bilder. men de kommer.
nattinatti



Kommentarer
Postat av: Kanf Keato

Hej



Jag vet inte vad du har för nummer eller mail, men har ev. hittat en vagn åt dig



300:- finns i ljusdal

torgnamn=ljusdal" rel="nofollow">http://hudiksvallstorget.se/index.php?action=show&show_id=269&showtorgnamn=ljusdal



Vi ses och hälsa grabbarna

2009-08-02 @ 23:05:46
URL: http://kanf.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0