godmorgon!

nee vi har ju varit vakna länge!
jag e sååå trött nu!  igår va rena cirkusen, först va mamma här o jag fick båda o somna helt fint vid typ kl 18 då båda va jätte trötta, sen när det bara var jag hemma så vakna manne sen när han nästan somnat igen vaknar gabbe o väcker manne o så fortsatte det ett par timmar tills jag nästan grät av utmattnng. då smsa ja sandra o fråga om hon bara ville komma en liten stund, så hon tog gabbe o satte sig vid tvn o manne somnade ganska fort då när han fick det lite lugnt.
gabbe somnade runt halv tolv i soffan så vi smög in o la oss i sängen,
vid 3-4 vaknar båda två helt pigga men de tyckte jag va för tidigt o samma sak då, båda blev jätte trötta o samma visa igen, emanuel höll på att somna hela tiden men gabbe knölade o väckte honom så jag gick ut o bäddade upp soffan la gabbe där fick emanuel o somna sen försökte jag men gabriel, han somnade kanske vid 5.. huua trött dag idag!
jaja nu har jag skrivit av mig lite, nu vet ni hur en natt kan se ut ibland. tror nog att det är gabbes tand som spökar.
nu sover dom iaf och kommer vakna som små solstrålar snart igen :)
då ska vi bara mysa!
nu ska jag gå o köpa burkmat för jag orkar verkligen inte laga någon mat, sådeså!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Du är så fantastisk! Det är märkligt hur mycket man orkar när man inte har valet att inte orka. Man tror inte att man ska överleva en sömnlös natt, en natt med mycket oro och skrik, men det går ju. När man har fått lite sömn och när man ser de där glada underbara ansiktena igen så är de lätt att ta nya tag och leva en dag i taget.

2009-07-14 @ 23:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0