tillbaka!

nu är det dags för ett inlägg! de va så längesen!


ja vi har ju flyttat nu till lägenhet mitt i delsbo.
det är så himla skönt o bo här! bara kunna ta vagnen till affären om nått saknas. inte behöva böka med bilen 25km. tummenupp för det!
grodorna trivs också bra, lite ovant är det ju såklart!
det skönaste är ju att det finns varmvatten heeela tiden och att det inte är 1098765434567890 mygg här!

har börjat på en liten balkongodling på min lagomt stora balkong, lite sallad, örter och rädisor. blir väl mera sen men ja, de kommer har ju bara bott här 5dagar men känns som evigheter.

igår var vi på delsbostämman, vi kom dit kl 13 letade upp en bra skuggigplats under en stor björk lagom tills skäggmanslaget spelade o en massa fioler o dans.
grodorna korvade runt på filten o åt lite äpple.
vår filtgranne hade en liten kille på 4-5 månader som vi hälsade på.
lite senare satte vi oss vid hela wätte och alkerud familjerna.  manne o dante (som är två veckor äldre) snackade lite o hade det trevligt.
vi hänge mest där sen tills vi åkte hem runt kl 00.. otroligt att grodorna helt snällt låg o sov i vagnen med hörselskydden.
trevligt var det. men utan mariette hade det inte gått. helt fantastiskt underbart att jag har henne! hon är ju så duktig med barn! TACK för hela helgen o all hjälp!

ska försöka lägga upp lite bilder nu. har ett par som jag gillar :)


pirat emanuel äter upp råttan!



fullfart i nya hoppgungan. emanuel gillare!


Gabbe äter upp baljan.  bada ute i balja är det bästabästa!!


på stämman. framåt kvällen åkte skydden på.

nu hör jag nått från sovrummet så ni får nöja er med det här. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma

Flickorna leker att deras dockor heter Emanuel och Gabriel.

J säger att hon heter Anna-Eli. :)

T är pappan säger hon. :)

2009-07-07 @ 09:32:49
Postat av: molly

ååh, fina de är, kan inte fatta att jag seriöst inte träffat de än :(. känns jätte tråkigt, men kommer ni upp i juli vill jag jätte jätte gärna göra det!

finmamman <3

2009-07-07 @ 10:52:28
Postat av: mariette

ja det har varit en underbar helg med er, tack för att jag fick inviga lägenheten och varit med er hela helgen. puss!

2009-07-08 @ 01:39:22
Postat av: Caroline ♥

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-08 @ 02:30:40
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0