sommaren är tillbaka.

idag var det äntligen varmt igen! och som jag lovat så fort det blir varmt så ska vi prova gungan, så när jag o gabbe kom ut så hade mamma satt upp gungan så de va bara o börja gunga! jätte kul var det! :D

lite läskigt först.


men sen var det bara kul!

på torsdag ska vi till BVC, då är det läkarbesök och sprutor.. huuua! det värsta!
ska be läkaren kolla lite på emanuel navel också, den är lite konstig, han har fått navelbråck. :/

hoppas på en fin dag imorrn med så vi kan prova gunga igen!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Så fantastiskt underbart! Att få gumga för första gången och uppleva lite G-krafter.

2009-06-22 @ 23:38:58
Postat av: sandra

nu ska jag vara lite petig..det va jag som hängde upp gungan hehe ^^

2009-06-24 @ 12:41:08
Postat av: Mona

Åh, söta lilla Emanuel, som har så vackert namn! Hans bor med!

Åh, stackars liten..hoppas navelbråcket inte gör ont på honom!

2009-06-24 @ 13:47:15
URL: http://havemercymrpercy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0