TÄNDERNA!


jösses! nu kommer tänderna!
inte undra på varför dom små har varit så griniga o vaknat hela nätterna..
hittade en tand på Gabriel idag :) högra hörntanden i överkäken, "vampyrtanden". 
jag som har väntat på tänderna i underkäken, tji fick jag! o de roliga är att sara fick exakt den tanden som första tand också!
märkligt!  Emanuels tand är nog på väg nu! jag är rätt så säker på det som han har mått idag, stackars små barn!

Ett annat framsteg i utveckligen är att emanuel börjar mer o mer skypa/kråla sig fram! det ser jätte kul ut när han putar uppåt med rumpan i vädret! :D
gabriel e inte så dålig på det han heller!

namngivningen närmar sig nu. men tycker att folk är dålig på att osa. vilka kommer???
ja det är ju några dagar till innan osa datumet.

juste! de här med att vi skulle bo i sthlm 5-6veckor i juli blir inte av, måste hitta en lägenhet här o de så fort de går så finns inte tid med det :( men vi kommer ner minnst 1vecka iaf!


Kommentarer
Postat av: sara

jag o gabbe! ...och emanuel såklart. en vecka blir ändå fint! tak över huvudet är viktigt.

2009-06-04 @ 12:23:47
Postat av: Lars

Jag Emma och barnen kommer så klart



T tyckte vi kunde ge låna ut J´s tappade tänder till "tvilling pojkarna" så att dom också kan äta korv med bröd.



ungar är för roliga ibland

2009-06-04 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0