3månader

idag är 3månadersdagen! jisses vad tiden susar förbi!
helt galet va stora de små grodorna har blivit.
dagen har varit bra, finaste vädret när jag vaknade så jag klev upp pigg o glad och började blanda ihop mat o bytte blöjor sen började jag mata mend e blev för meckigt efter ett tag så sampo kom ner o hjälpte till men somnade med sjuklingen gabriel efter bar en liten stund. men jag och emanuel lekte först lite i sängen med några gossedjur sen förflyttade vi oss till köket där han fick ligga på bordet på sitt lammskinn o lekte med gosse djuren sen somnade han bara pangbom så jag bar in honom till sängen men efter bara någon minut vaknade han och ville forsätta utforska leksakerna de va ju så spännande när han förstod att han faktiskt kan ta på dom med sina händer.
så han fick sitta i babysittern med babygymet o det var så roligt att se hur han satt där och pratade jätte mycket och pillade på leksakerna som hängde ner.
så gick jag fram och sa hej då skrattade han så mkt så han vek sig. åh de va så fint! sånna tillfällen gör att man orkar sitta uppe på natten och käpa med en rap i en halvtimme.
idag har emanuel verkligen varit en heelt annan bebis, roligt o se hur stora dom blir och hittar nya saker hela tiden.



             Emanuel har hittat en  mössa som från tindra och julia.


  Emanuel sover skönt i bilen från kokkola till turku.


       bästa leksaken som man kan viffta med :D

gabriels dag har väl bara gått ut på att sova bort förskylningen. sovit jätte mkt ätit jätte lite..
han vill bara äta mellan ca 50-100ml sen somnar han, men de e ju inget konstigt med det eftersom han är sjuk..
men snart blir väl han också frisk som emanuel.





   trött gabriel i bilen påväg till färjan.


 
  frukost med morbror.



   på tåget till sthlm. man sover så skönt när de skumppar så härligt.

nu är de dags att laga maten tror jag.

Kommentarer
Postat av: Amelia

den första bilden var jättefin

2009-03-28 @ 15:17:46
Postat av: Anonym

åååååååh.. längtar efter dom!<3

2009-03-30 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0