allt jag skrev försvann så skriver ett nytt...

har inte skrivit på ett tag så ska försöka skriva om allt innan kidsen vaknar! (hade skrivit klart ett inlägg som bara fösvann)

helgen iaf var mysig. hade besök av potatismaya och min syster sara.
de dumma var att jag var så trött och då blev så tråkig..  MEN så alla vet man blir trött av att vara ensamstående tvillingmamma...



jag gillar mina tjocka kinder!

Från vänster; Ellen i Saras knä, Stina i Katharinas knä,Gabriel och Emanuel i mitt knä, Alva i Ambers knä och lilla Clara hos Therese..



igår var vi i stan och träffade några andra mammor och bebisar.
det var jätte kul att träffa alla nu när vi har pratat så länge på familjeliv.se och se bebisarnas ansikten på riktigt.
har ju bara trättat dom när dom låg i magen i höstas.
så var mariette med och hjälpte mig med de små, så snäll hon var! så lite som att bara  hålla i ena ungen hjälper sååå mycket!
sen gick vi på stan så skulle jag köpa kläder till MIG!
massor av saker fick vi med oss hem men bara en enda pytte sak köpte jag till mig!

köpte
2 babysitter
2 vangmobiler
2 bodys
4 par strumpor
ammningsnapp
flaskborste
näsfrida
och till mig ett mineralpuder.  men nästa gång ska jag bara köpa till mig!

men dom stooor trivs i sina nya babysitters!

nu har jag ont i rumpan av den här stolen så måste nog gå och ta en macka och mata små grodorna

Kommentarer
Postat av: Amelia

gud va fin du är på den bilden.

du passar verkligen i långt lockigt hår.

:*

ses snart

2009-03-05 @ 01:52:38
Postat av: mariette

de var super att följa med till stan:) tack lilly!

vad roligtatt höra att dom trivs i babysitterna:D då valde vi rätt:) vi måste ses snart pussa pojkarna från mig!<3

2009-03-05 @ 21:47:00
Postat av: Anonym

Vem är du på Familjeliv.se?

2009-03-06 @ 12:39:53
Postat av: lilly anna-li

jag är lliliot vem som nun undrar?

2009-03-06 @ 14:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0