kvinnodag!

undrar hur många bloggrubriker som heter nått med kvinnodagen idag..

ivanliga fall brukar jag vara på demonstration så här dags. på vi tar natten tillbaka.. oh de skulle vara roligt!
men min syster e där ist! det är tur det.

lär inte hinna skriva så mycket nu, gabriel kommer nog vaknar när som och villja ha mat. hoppas det är snart iaf för jag vill gosa med honom! har just myst med emanuel, lille plutt emanuel, han e lite mammig och pluttig och vill bara bli buren och sitta i famnen... det är svårt att få honom att sova om jag inte ligger jätte tätt intill honom i sängen..


i helgen har amelia och min bror samuel varit här, så mamma var barnvakt i fredags så åkte in till hudik och gick ut på kvällen.. det var roligt o träffa folk som jag inte sett på flera månader! 
men efter det var det nära på att jag fick en rejäl mjölkstockning,  hade så helvetes ont i brösten mest det högra så fick sitta med pumpen värme kudde och amma som en tok.. nu känns de bättre iaf!

så var vi och träffade pappamorfar igår i stan. mysigt för honom att träffa sina små barnbarngrodor.
vi var hos emma och hennes sambo + och hans 2döttrar,
minsta tjejen på 3år blev helt till sig när hon hålla i gabriel att hon måste hålla stora syster i handen. såg ut som att hon inte gjort annat en hållt i bebisar! 

annars rullar allt på som vanligt.. vi har bytt ersättning nu från semper till NAN. hoppas det funkar bättre för de små magarna.
det luktar inte lika illa av deras kräk nu och dom har inte kräkts så där mycket som innan heller.. så en så länge har det bara varit bättre. får se hur det går inatt och efter några bajsningar. hoppas bajset luktar godare av den här maten iaf!

imorrn ska jag gå igenom min ekonomi igen.. tråkigt!
så ska jag planera stockholms resan på torsdag. ska åka tåg själv med emanuel och gabriel för första gången så långt.. spännande va?!  så ska dom få träffa sin pappa faster och farmor :)


juste! nu har jag bestämmt alla namen till killarna! 
ettan heter Gustav Erik Gabriel och tvåan Samuel Gustav Emanuel
Gustav är ett släktnamn som alla grabbar på min pappas sida och min bror heter det.
Erik hette min morfar
Samuel heter min storebror
Gabriel och Emanuel har ingen baktanke utan e bara fint :p
så på torsdag ska jag posta iväg namnen till skatteverketn eller vart man nu skulle skicka dom!

de blev ju en del iaf och ingen som vaknat.. bäst att jag går och lägger mig iaf. nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack fick att jag fick komma och bo hos er. :*

det var jättemysigt.

hälsa pojkarna och din mamma!

2009-03-09 @ 12:35:57
Postat av: Anonym

Du annis! Gustaf med F ska det vara ju. För guds skull glöm inte det! Annars blir de ju konstigt. Spana in farsan på fejjan får du se och i mitt pass står med F. Huhg... Tur att jag såg. :)

Take it easy.

2009-03-09 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0