städmåndag!

idag har grodorna sovit ute i vagnen hela dagen nästan dagen meningen var att jag skulle städa men tänkte boka biljetten till sthlm först... de gick inte så bra,
först försökte jag boka så vi fick sitta vid bord men fattade ingenting av sj's sida så jag ringde dom för att fråga om jag kan boka på nått vis så jag får plats med vangen om man kan ha den uppfälld kanske vid rullstolsplatsen eller liknande men de gick inte, så tills slut hittade han en plats med bord i vagn 4.. de minsta och smalaste vagnen så skulle boka den genom datan så jag kunde betala men när jag äntligen lyckats få fram helt rätt funkar det inte! så fick ringa emma och be henne köpa den så fick hon pengarna av mig.. så nu äntligen fixade jag biljetterna och hoppas verkligen att resan funkar bra nu! och att det inte kommer vara massa gnälliga folk på tåget!
läskigt att åka sjäv med dom det har jag aldrig gjort... inte så långt, men de ska nog gå bra!

menmen vi gjorde om lite i mitt rum idag, tog bort gäst sängen och satte ihop så vi har nu världens största säng!
lika bra det! igår när jag skulle gå och lägga mig hade grodorna lagt sig över hela sängen så jag fick inte plats så jag fick ta gäst sängen! fräcktisaar! så det är bra att vi har en så stor säng nu!

vi tog en liten lek paus mitt i fixandet. emanuel provade det nya babygymmet som vi fått låna av tvillingarna jacob och oscar :D


han tyckte mest om när jag pinglade i bjällrorna och dom där sakerna som satt på sidan.


och maten och magarna går bättre! bra grej att vi bytte mat till dom! allt verkar gå mkt bättre för grodorna.
nu ligger emanuel här breve mig i stora sängen och sover.. gabriel ligger där uppe hos mamma och lär vakna snart.. lite osynkade har dom blivit nu.. men de blir så ibland.  nu skka jag titta på napoleon dynamite och mata gabbe som just vaknat. tjing


Kommentarer
Postat av: sara

alltså shit pommes vad han är lik gusten på denna bilden!

2009-03-27 @ 15:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0