startklar!

nu är vi redo!
allt är packart och klart!
kläder blöjor nappflaskor snuttefiltar nappar och så den lillalilla nagelsaxen! allt är som vi behöder är nerpackat.
så tänker jag att resan kmr gå bra det är ju bara 2timmar och 30min tåg men så kommer jag på att hela resan tar lite längre en så..

09.15 flestaxin hämtar oss och kör oss till frigge
10.15 hoppar vi på bussen till delsbo
11.20 hoppar vi på nästa buss till hudik
13.00 packar vi in oss på x2000 till sthlm
15.30 framme i sthlm och förhoppningsvis möter Linda oss på stationen.
så resan tar alltså 6timmar och 45min... shit,

nu har jag kortat ner resan lite. ringde nisse vår hjälte ennu engång.
nu ser resan ut såhär.
nisse hämtar oss någon gång mellan 11-11.30
12.20 tar vi bussen från delso till hudik.
13.00 tåget till sthlm
15.30 frame och ska dricka massa kaffe och ersättning.
alltså blev resan 4timmar ist :D

och nu har jag kommit på den bästa ideen hur jag ska göra på tåget! :D
älskar familjeliv!
nu känns allt så bra! date med linda e klar nu också (Y)



så fina va?  o dom låter så gulligt när dom nyser! måste försöka filma de någon gång!
någon som ser vem som e vem?

nu ska gabriel sova. nattinatt

Kommentarer
Postat av: mamma

underbar bild på pojkarna! hoppas resan gick bra. puss på er alla tre.

2009-03-13 @ 05:26:28
Postat av: sandra

Hehe, jag vet ju vem som är vem.. jag va ju med :p

2009-03-15 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0