4månader!

kändes som jag nyss satt här och skrev 3månader.. tiden bara rinner iväg!
men killarna har verkligen blivit större!
dom skrattar mer, rullar över på mage, håller i leksaker och andra prylar o sitter bra med stöd.
vi har också börjat med smakisar och NAN2 :D
vi börjar nu med potats har provat lite med morot men tror nog att vi börjar med potatisen tills den smaken är mer bekant då kan vi fortsätta med morot.
 
lite konstigt de där med mat på sked!
men det är gott! och tusan va taskigt när det bara bjuds en-två skedar!

vi har ju också varit till bvc!
allt var så fint dom är fina och duktiga och jag är så duktig :D

Gabbe,
väger nu 7170g 62cm och 41cm i huvud omfång.

'Manne.
väger 7020g 62cm lång och 41 i huvudomfång.

så dom är ju nästan exakt lika stora!


vi har varit i stan lite också, inne på babyproffsen bad jag emanuel posa sitt bästa när jag skulle mmsa mimmen

o de gjorde han!

och deet här men att åka vagn och ligga ner och inte se vad som händer utanför vagnen är sjuuukt tråkigt nu!
dom vill bara uppuppupp! så inne på coop bullade vi upp åkpåsarna så dom fick sitta upp och se vad vi gjorde.

blev mycket bättre så! och sköldpaddorna från helga harry och karolina är bäst!

och självklart när jag går in i en affär kan jag inte låta bli att köpa nått.. iaf inte på lindex barnavdelning,,. men det var ju ta 2 betala för 1 på alla reakläderna! klart man inte kan missa det!

och pyjamasar är jag helt inne på nu!

sen har vi varit och träffat "flammorna" också. familjeliv gänget.
alla tjejorna hade blitt så stora! och ellen hade en sån snygg frippa nästan som mariette!
och så fick vi träffa killarna för första gången :) så himla söta!
synd bara att jag var så trött.. blir ganska förvirrad och osammanhängande när jag e trött haha!
de flesta lär tro att jag inte har koll på nått alls!
menmen det var iaf jätte trevligt! kul o träffa lite folk!!

ja så har vi firat valborg med att sova, grodorna somna åtta och jag halv nio. men de va skönt o sova!


haha öppnar man en låda så märker man att det är flaskbarn i huset, tror de va 11röda och 13 vita.. o då är det bara dom som hamnat  i lådan och inte slängts lr lagts olika mjöl och socker påsar.

eller i gabbes hand!




lillfoten. har en massa röda händer och fötter nu som jag ska spara i all evighet och ta fram o titta på dom när jag blir gamal o nostalgisk!

nej nu måste jag nog gå o lägga mig!! kl e för mkt igen :/
men nu har ni fått en lite uppdatering och lite skabbiga mobilbilder. (tänkte fixa från kameran men de blev visst inte så)
nattinatt!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag diggar verkligen pyjamasarna :D

2009-05-04 @ 13:25:24
Postat av: mariette

ja det var trevligt att få vara med och måla och på babyträff:D puss!

2009-05-04 @ 17:41:35
Postat av: Farmor

Jag längtar efter att få träffa och hålla dessa pigga och supersöta gullungar.

2009-05-04 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0