aaha!

har bokat biljett nu! åker tåg med ylva imorrn.
k´änns jätte sköt o ha någon med sig!  packat har jag inte gjort.. lite smått bara. o juste måste ta ur tvätt ut maskinen innan jag lägger mig! INTE GLÖMMA!
fy tusan. ja e ju jätte trött och måste sova nu!
en sak som e lite jobbig just här är att det åker stora timmerbilar utan för på vägen och kör som galningar så när jag ligger i min säng känner jag hur det skakar i väggarna. jag tycker inte om dom bilarna!

happhap! jag har iaf bestämmt mig för att flytta in till delsbo, till lägenhet (om jag inte har skrivit det redan)
har väl bestämmt att jag ska klara det själv.
elsa sandra mathias och mariette har iaf lovar att hälsa på mig :D och mona!
får se hur de går då.. men de går bra, vill bara att nattningen ska bli lättare!
nu kräver dom full uppis när dom ska läggas och det blir lite svårt med båda på samma gång. eh men de klarar jag! jag kan allt! o nu är jag trött haha!
jaja natt natti! skriver kanske sen imorrn hur resan gick.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja:D längtar redan tills du flyttat så jag kan komma och hälsa på och sova över! det är ju lättare att ta sig dit än till skogen:P och tveka aldrig om du vill ha barnvakt vetu!<3

2009-05-07 @ 19:20:59
Postat av: Anonym

kommetaren ovan från mariette!

2009-05-07 @ 19:22:33
Postat av: mariette

kommentaren ovan från mariette

2009-05-07 @ 19:23:08
Postat av: PetramedAochE

Kikar in och tipsar om att jag nu har en ny spännande tävling inne hos mig!



http://www.petramedaoche.se/?p=958

2009-05-08 @ 18:49:59
URL: http://PetramedAochE.se
Postat av: Farmor

När du har bestämt dig, så kan du allt! Du kan allt!

2009-05-19 @ 22:47:12
Postat av: Farmor

När du bestämt dig så kan du allt! Just DU kan allt!

2009-05-19 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0