Hemma!!

nu e vi hemma! det är super skönt faktiskt. även om jag kommer sakna sthlm och tycka att det var synd att jag inte hann träffa en del.. träffade i stortsett ingen..  men de va skönt o bara vara och faktisjt välja om jag ville träffa någon eller inte.
nåja, jag ska lägga upp lite bilder iaf!
på lördagen fick jag en heeeeelt ledig dag från kl 11.. nja de blev 12 men iaf.
barnen var med sin pappa och min syster och jag åkte hem till karolina helga och harry, dom hade gjort pannkakor och laddat upp med massor av roliga bellmanhistorier. så bestämde vi oss för att åka till fjärilshuset.



sötnosarna harry och helga ♥

helga o harry lovade iaf att dom skulle hålla mig i handen när vi gick förbi dom läskiga fiskarna!
hua va äckliga dom är!

helga som fotat.

galna barn som klappar fiskarna. efter de här sprattlade alla fiskar till så jag tjöt till.. lite piniiiit. men e så rädd för fiskar :S
sen fikade vi lite åkte hem och åt middag.
sen gick jag ut med några på kvällen sov hos mimmen.. fy vad jag fick bråttom hem sen, saknade grodorna såååå mycket!


så har vi bott hos familjen edlund hela veckan. det har varit mycket blandade kännslor!
vi har mest varit hemma myst med ebba katten och hudarna, lite syjunta har vi haft såklart!
bråkat lite på ebba om tvn o bara hällt i oss mängder med te!

mysiga är dom på morgonen iaf!
grodorna har blivit så mysiga på morgonen. man vaknar oftast av ett leende och massa gose prat ♥
 


nattning hos familjen.
natten och sovning vill jag inte ens tänka på..... har inte sovit mycket den här veckan!

vi har iaf fått en hiiiiiimla massa bra kläder av gulletvillingarna marlon och tamlin (förra ägarna till vagen)
 bla den här fina kepan :)


                                gabbe
perfa att ha soliga dagar när man sitter i selen!

träffat killarnas farmor har vi gjort, och faster alma! mkt trevligt!
tågresan hem gick jätte bra, hade med mig sandra på tåget, vilket va skönt iom att dom bara vill upp upp upp o leka heeeeela tiden så man vet aldrig. men dom sov så sött hela resan, manne va uppe o kikade runt ett litet tag.

manne på tåget men mysiga snuttefilten

jaja nu ska jag kila o sova! kl e på tok för mkt igen!
iaf så måste jag bara skriva att jag har VÄRLDENS bästa familj som verkligen ställer upp mer en dom borde tycker jag,
blir varm i hjärtat när jag tänker på det. utan dom skulle jag inte klarat det så bra ♥



Kommentarer
Postat av: Farmor

Världens finaste barn med världens bästa mamma!

2009-05-19 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0