Morsdag.

idag är min aldra första morsdag! konstigt! :D
men uppvaktad blev jag iaf. när jag vakna första gången fick jag ett paket av manne o gabbe. en jätte fin korg med lock som dom köpte hos moni igår (med hjälp av mormor, moni fattade inte va dom mena när dom förklarade va dom ville köpa)
sen fick jag somna om, lyxigt! sen vaknade jag av att mamma sandra och emanuel kom in med tårta och blommor ♥
alla strålade glada! o gabbe som sov brevid mig va så gullig!

idag har det varit dödens varmt! så vi har varit inne nästan hela dagen o plaskat lite i baljan byggt upp spjälsängar och flyttat upp till lilla rummet. de va bra gjort iaf!






Emanuel älskar att leka med pipmuggen men blir skit arg när han "råkar" slänga den i golvet o jag inte tar upp den ögonblickligen!


Gabriel med sin mysiga giraff.


jätte mysig sjal som jag köpte hos moni.


sittläge i vagnen är det ända som funkar!
mycket roligare att se vart man åker!

____________________________________________________________________________________

måste fixa lista.
- borsta håret
- tvätta all tvätt
- få iväg inbjudningar
- fixa till nya rummet.
- köpa namngivningskläder åt grodorna
- köpa namngivningskläder åt mig
- köpa skor
- spara pengar!!

Kommentarer
Postat av: mariette

vilken underbar morsdag:D och när jag tittar på bilderna har dom blivit så stora:) nu får det vara skut på slarvet så jag får träffa er mer! puss på e alla tre<3

2009-06-03 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0