Tvillingträff.

gömde att jag skulle skriva om tågresan hit men den gick jätte bra, killarna var vakna hela vägen förutom dom sista 20min som dom somnade.. usch de va så tråkigt o väcka dom små grynen :(

men idag har vi varit på en tvillingträff, det var himla mysigt. fast synd att vi kom dit så sent så bara ett tag efter vi kom drog nästan alla.. men de blev lite struligt hemma.. men fytusan va söta alla bebisarna var! blev helt tok kär!
ville bara leka med allihopa! vi blev kvar sist iaf. hoppas på en till träff som vi kan komma i tid till!

sen blev jag o sara så kissinödig så vi drog till hennes kompis magnus som bor i skrapan o kissa på hans toa. de va skönt!
just nu är jag lite trött, ska bli skönt med en heeeeelt ledig dag imorrn.. men jag vet inte vad jag ska göra.. svårt o tänka mig en hel dag utan dom jag älskar mest av allt! men kanske nyttingt också. ska försköka komma ut tidigt iaf. kanske 11-12.

bilder kommer en annan dag! tjongeling!

här är iaf tvillingträffen men vi kom efter FL varit där. http://www.familjeliv.se/Foralder/1.461009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0