missat nattåget igen

måste bli bättre på att sova. men de finns så mkt att göra på kvällarna!
försöker hitta kläder till små prinsarna till namngivningsfesten. de går inte så himla bra!
jag har absolut ingen idé om vad dom ska ha på sig!
har iaf hittat två klänningar till mig som jag ska köpa. dom va så billiga :p
hoppas dom passar då!

idag har vi iaf varit i delsbo vi skulle handla lite grejer så var vi på sibylla och åt mjukglass :D
Gabbe fick prova att sitta i barnstolen dom har där. han stooor trivdes verkligen!


måste köpa dom där stolarna från IKEA, men eftersom att sampo nu inte skulle hit vettetusan hur jag ska få tag i dom..
kan ju flirta med mamma så kanske vi kan åka till ikea i s-vall i köpa.



manne håller hårt om sin pino<3


___________________________________________________________________-

måste fixa lista.
- tvätta all tvätt
- få iväg inbjudningar
- fixa till nya rummet.
- köpa namngivningskläder åt grodorna
- köpa namngivningskläder åt mig
- köpa skor
- spara pengar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0