virrpannamamma!


nu förstår jag hur mamma alltid lyckades lägga plånboken i kylen och vatten kranarna va alltid på o vi som fnissade åt henne för de va såååå tooookigt hur hon enns kunde lyckats med nått sånt.

men nu e jag virrpannamamma! igår när jag skulle ta fram skedar o duka bordet (som mamma hade gjort men jag lyckat missa?) så ligger en gurka där, haha jag blev ganska förvånad över att hitta den bland besticken! men sen kom jag på. hade ju blivit akut hungrig och tagit en bit gurka.


pysslar egentligen med inbjudningarna till namnfesten som MÅSTE bli klara ikväll o skickas för flera veckor sen..
allt är så svårt! jag blir så osäker på allt!  jaja,. de blir som det blir!

någon som vill berätta hur en namgivnings fest kan se ut?? ?


idag har vi faktiskt provat vagenen sittandes! inga liggdelar! det var skiiiiiiiiiiit spännande!
första gången på länge grodorna  åkte vagnen utan att skrika så fort dom sattes ner.
de var bara skratt, ett litet tag men de finns ju roligare saker! som att ligga o mysa i solen i gräset.

snutte e bra o ha första turen ifall de blir läskigt.


de roligaste är att man aldrig behöver ligga ensam o leka.


måste fixa lista.
- tvätta all tvätt
- få iväg inbjudningar
- fixa till nya rummet.
- köpa namngivningskläder åt grodorna
- köpa namngivningskläder åt mig
- köpa skor
- spara pengar!!


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jo bara bra. vad gör dudå?

2009-05-20 @ 22:38:25
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: vad mysigt det lät :) jag kom nyss hem till min mamma. händer ikväll då?

2009-05-21 @ 14:39:20
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: kan tänka mig :)jaha okej sover inte barnen om nätterna ? jag sov aldrig har mamma berätta så hon fick sömnbrist :P nja jag ska kolla på teve bara :)

2009-05-21 @ 20:33:47
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: mariette

sötaste bilderna! saknar er<3

2009-05-22 @ 09:56:42
Postat av: Josephine

sv: jaha okej men du får bli bättre p¨å det så du inte är trött sen :)

jag kollade på "julianas nya ansikte" har du sett den dokumentären ? :P

2009-05-22 @ 10:19:35
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0