julhandla.

idag har jag och emanuel julhandlat lite. köpt stora julklappar att ha under granen.. lika bra att börja tidigt!
de fanns så mycket fina saker jag vill köpa till dom i julklapp och present!
men det är ju ett tag kvar så behöver ju inte skynda..
köpte en jacka till mig själv för en gångs skull! ganska duktigt va?
den jag hade förra året är något för stort.. hade ju lite större mage då, heehee..

en sak som slog mig när jag såg alla fina kläder var att jag ska ju på en grej som man ska vara fin klädd på och inte gå o hoppas att ingen märker att byxorna jag har på mig egentligen är till för gravida.
sen kollade jag i min garderob... fuult som vanligt! men ja de e också ett tag kvar tills dess..

nu ska jag lägga mig med min mysiga bråkstake emanuel. natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0