Tisdag.

jag gillar inte tisdagar så himla mkt.. det är en ganska tråkig dag, finns inte så mkt att göra på tisdagar. idag har vi försökt städa, det blir ju likakul varje gång. Emanuel försöker sätta sig på dammsugaren, Gabriel vill hålla i det som man håller i när man dammsugar, (va heter det?) varvat med att stänga av och dra ur kontakten. så jag får skynda fram över golvet med gabbe som jagar efter. det tar kanske 3gånger så lång tid en om jag skulle dammsuga själv.. men då skulle de bli 3gånger så tråkigt också!

Kommentarer
Postat av: sara

dammsugarslangen?

2009-11-04 @ 08:21:15
Postat av: mamma

oj detta vackra vardagsliv.... jag minns det som igår,,, allt tar en sån tid... att diska , att baka, att laga maten och duka... men som du säger anna-eli... så roligt.tillsammans.

2009-11-04 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0