10månader.

igår, den 27e okt blev grodorna 10 månader... 2 månader till 1år.
vart all tid tar vägen vet jag inte.. hinner verkligen inte med!
fullt ös varje dag och natt, det ska tittas o pillas på varenda liten pinal i hela lägenheten.
det är så fint att se när dom leker tillsammans, oftast är dom glada i varandra men bråkar ju också exakt som det ska vara.


vi var på BVC i måndags.

Gabriel.
10,800g
76cm
44,5 huvud-omf.cm

Emanuel
10,702g
75cm
45 huvud-omf.cm

allt såg jätte bra ut tyckt BVC-Angneta, tyckte att det var så fint att Sandra att hjälper mig ibland.
vi pratade också om att skaffa en kontakt/stöd-familj så jag får lite avlastning ibland.
det skulle ju vara skönt. det är nått som jag ska ta tag i.

just nu önskar jag mig verkligen en sovmorgon, bara till kl 9 skulle vara himmelen!
det är nått jag önskar mig när jag fyller år!


några bilder 1månad gamla.












Kommentarer
Postat av: sara

Om du vill kan du få det i förskottspresent när du kommer ner? puss!

2009-10-28 @ 09:23:29
Postat av: Mona the allmighty pregzilla

Det får du av mig när jag kommer på besök! hoppas bara att grabbarna går med på det också haha!

2009-10-28 @ 09:43:25
URL: http://havemercymrpercy.blogg.se/
Postat av: Emma (Syster)

Om det går bra för barnen kan jag ta hand om barnen någon dag.



Puss och kram

2009-10-28 @ 18:22:51
Postat av: Farmor

Underbara bilder! Jag vill verkligen ge dig en eller flera sovmorgnar i december!

2009-10-28 @ 23:48:56
Postat av: monaiii

dom är så fina! lite avlastning låter perfekt, då kan du och jag fokusera på våra körkort också!:D

2009-10-29 @ 00:13:50
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Karianne

babe, underbara barn de är söta :) om du kommer hit kan jag lätt hjälpa dig med bäbisarna, men tror det blir så att vi fixar en grym utekväll ihop :)

2009-10-29 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0