(Y)

idag har det varit en okej dag.. inte så jätte bra men inte sämst.
killarna har väl inte varit på bästa humör.. eller så var det jag som inte va de?
svårt att hålla humöret uppe när man nästan går och sover..
ibland känns det som att man har nått trötthetens botten och tror att tröttare kan man väl inte bli?
men tröttare blir jag.
fast när det känns som värst brukar de vända o bli skit bra.
de börjar vända nu tror jag.


tittade  en stund på Jon, Kate och åtta barn, dom har tvillingtjejer på 6år och sexlingar på 2år! 
 och jag blir trött av två!?! nej skärpning nu!

en bra grej är iaf att mariette ska ha praktik hemma hos mig i 6veckor!!(hon går barn och fritid på bromnagymnasiet) 
hon börjar i november sen blir det en liten paus för jullovet och 2 två veckor i januari tror jag att det var.
det kommer bli så bra så.
bromangynasiet är ändå rätt bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0