nattmössan.


nu är kl 22.01. då är det alltså dags att krypa ner mellan små grodorna.
de börjar bli lite trångt att sova alla tre i samma säng nu.. måste börja vänja dom vid spjälisarna ingen. de gick ju så bra förut.
Gabbe fick sova i spjälisen inatt men jag vaknade 01.47 av att han stod o ropade o ville inte alls sova där.
sen ville han inte somna om.. de tog lååååååååång tid.


idag har det varit fint väder ute så efter lunch så gick jag, sara och barnen på en liten prommis, plockade fina höstlöv och tittade på hästarna.
sen fick jag ta ett bad, mmh de va härligt o lyxigt! blir sällan bad numera då det alltid är någon som vaknar då.
sara åkte hem idag efter att ha varit här en vecka.. tantveckan. hon har städat och lagat en massa mat, så nu har jag frysen full med mat. :) så snäll hon är ♥

jag gillar hösten.. men nu har den kalla delen av hösten kommit, den gillar jag mindre..
men en bra grej, det är bara 2mån tills jag fyller år (Y)
nattinatte

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag är så glad att du och barnen har haft Sara på besök och att det finns mat i frysen. Något som kmer att underlätta en liten tid. Förutom att det alltid är spännande att fylla år så undrar jag vad du särskilt skulle önska.

2009-10-07 @ 22:37:05
Postat av: Mona the allmighty pregzilla

en annan bra grej, bara: 3 månader kvar tills grodorna får en liten ärtkompis!

2009-10-10 @ 17:35:13
URL: http://havemercymrpercy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0