Elephant gun.

sitter o lyssnar på beirut.. älskar verkligen den här musiken!
påminner mig och förra hösten/vintern, jag hade varit barnvakt åt helga o harry o gick hem längst ringvägen i mörkret med magen i vädret o vara bara jätte lycklig ♥

såhär såg jag ut på vintern.. min födelsedag faktiskt.. 25dagar innan förlossning.
saknar magen för de va så otroligt mysigt att gosa med den.. (har redan förträngt hur förbannat ont jag hade i mina revben o hur trött jag var...)



jag e jädrans lycklig nu med! älskar hösten!
idag har vi varit på waldorfskolan och tittat på mikaelipelet och käkat soppa :)
satt o prata med stefan lite o satte ner gabbe på golvet o nästa gång ja titta var han en bit bort haha!
jag e inte så van vid att dom sticker sådär. det  hände faktiskt två gånger.. måste hela tiden kolla 5 extra gånger!

här kommer lite videosnuttar.
emanuel som kryper ut super snabbt o gabbe som rasar kaplatorn :)





Kommentarer
Postat av: Mona the allmighty pregzilla

åh, vad fina dom är! jag blir helt tårögd haha! vilka fina underbart gosiga små killar du fått anna-eli, de är helt perfekta!

pusspusspuss på er!

2009-09-26 @ 10:18:05
URL: http://havemercymrpercy.blogg.se/
Postat av: Syster rebecca

ahh, vilka fina videor, jag blir sa lycklig av dem, saknar dem otroligt mycket o tank att dem redan e 9 man, tiden ba susar forbi. Pussa dem fran mig, underbart att prata lite med dem igar ocksa! alskade pojkar, forstar inte att jag klarar av att va borta fran dem, om jag gor det...om jag anda kunde leva med er och va nanny dar, de vore sa mycket battre! Alskar er, puss! <3

2009-09-27 @ 20:10:05
URL: http://rebeccawittesjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahh, vilka fina videor, jag blir sa lycklig av dem, saknar dem otroligt mycket o tank att dem redan e 9 man, tiden ba susar forbi. Pussa dem fran mig, underbart att prata lite med dem igar ocksa! alskade pojkar, forstar inte att jag klarar av att va borta fran dem, om jag gor det...om jag anda kunde leva med er och va nanny dar, de vore sa mycket battre! Alskar er, puss! <3

2009-09-27 @ 20:10:50
Postat av: monaiii

Oh finaste lilly! Dom är så fina småttisarna! och Emanuel är så himla lik dig! xD jag gråter lite. bara lite! Puss måste träffas snart!

2009-10-15 @ 21:35:35
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0