maaaaaaaaamma.

nu är det lite gladare dagar tackolov!
fortfarande mkt gnäll men mer glada stunder också.
ibland när vi sitter o äter tittar dom på varandra med en busig blick o börjar tok skratta, också när det är läggdags så tittar dom på varandra o bara skrattar!
då kan jag inte låta bli o skratta också, fast vi ska sova ♥

emanuel har börjat säga mamma idag. på riktigt.
innan var det bara någon enstaka gång när han va trött o gnällig.
men nu kryper han runt o säger mama mumma mamma. :D

tror nog att gabbe är på G han också :)

Kommentarer
Postat av: Syster rebecca

ahh, va underbart att hoera, jag kan se dem krypa runt dar och prata massvis! harligt syrran, de maste va en magisk kansla att hoera mamma pa riktigt :D nat alldeles extra!

Jag saknar er, pussa grodorna fran mig, borde prata pa skype igen snart, de va underbart sist! KRAM

2009-09-06 @ 05:40:40
Postat av: Mona

åh! kulkulkul! :D

2009-09-07 @ 16:13:38
URL: http://havemercymrpercy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0