strumpor i hallen!


idag efter middagsvilan hittade jag två par strumpor på hallgolvet.
ett par tjusiga som de stod new york på och ett par vit/svart rutiga som de stod taxi på.
dom var från rebecca som hon köpt på manhattan (?) för tre veckor sen när hon var där med malva, så har malva tagit hit dom till sverige och gett dom till sin far som dumpade dom i min brevlåda :D blev ganska förvånad när dom bara låg där helt plötsligt!

skulle inte vara helt fel o få några överaskningar härifrån http://villervalla.se/
ännu mindre härifrån http://www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=brand&brandID=11
småfolk har så sjukt fina kläder men alldeles påtok för dyrt för mig :(


en grej som jag (med stor hjälp av andra tvillingmammor på FL) kommit på är att Emanuel och Gabriel är ENäggstvillingar och inte TVÅäggs som dom sa till mig när dom låg i magen.  men dom har exakt samma DNA-siffror så då är dom enäggs! märkligt. jag som gått över ett år och sagt att det är tvåäggs nu har dom gått o blivit enäggs känns de som.
men dom är ju lika varandra och jag har väl tänkt att det är så men aldrig haft det bevisat.


råtta efterlyses (camilla)! här sitter dom emanuel och gabriel i mormors vagnen i norrhavra någon gång för ett oar veckor sen. ♥

juste! jag blev visst påminnd om att jag har namnsdag idag. Lilly dagen :D

Kommentarer
Postat av: mamma

mmmm... ni alla tre..... så underbart att få se pojkarna och läsa dina texter..... alla kärlek o ljus till er tre.... njut av varandra

2009-09-10 @ 09:37:14
Postat av: Farmor

Då är det fastställt, då! Jag har hela tiden tänkt att de är enäggstvillingar, men man kan ju inte sätta sig upp mot vetenskapen hursomhelst.

De är underbara, ni är underbara, och det ska li roligt att träffa er.

2009-09-11 @ 11:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0