dagis

små grodorna blir stor grodorna imorrn, då är det dags för inskolning på dagis.
solbackensförskola som jag gick på när jag var liten. tror det kommer gå jätte bra.
vi har varit där några gånger och hälsat på, dom går till sandlådan och utforskar allt man kan leka med utan att bry sig om ifall jag är där eller inte.
det är ganska mycket blandade känslor för inskolning.. känns inte alls roligt att lämna bort dom på dagarna även fast jag tror att det bara kommer bli bra, det handlar ju bara om några få timmar 4dagar i veckan.







sandland trivdes killarna bäst i <3





Kommentarer
Postat av: Farmor

Det kommer att bli fantastiskt bra!!! Barnen kommer att god omsorg på dagarna, de får leka och träffa andra barn (som kommer att älska dem) och de kommer att få god och nyttig mat. Som bonus på kalaset kommer de att få en utvilad och pigg och glad mamma med massor av krafter som räcker ända till sängdags. Om någon liten grod skulle vakna på natten så vet du att du har nästa förmiddag på dig att hämta nya krafter. Det kan bara bli jättebra!

2010-08-24 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0