småfolk.

Nu sover de småfolket så nu ska jag skriva lite (så mkt jag hinner)

Grodorna har varit sjuka nu hela veckan. Det började med en fibrig emanuel sen någon dag efter en febrig Gabriel, den hosta och ont i halsen.. Jätte mycket hosta. Så jobbigt när det tjuter så i halsen och lungorna.
Men nu är det bättre, inatt sov vi hela natten med bara 2 jobbiga hostningar från gabbe, upp kl 7 för välling och lek, men dom orkade bara vara uppe till kl8 så vi la oss igen och sov till kl 10!!! Rätt skönt va!?

Mariette har varit här nu i veckan och kommer nästa vecka, sen är vårat lyx med praktikan slut :( De blir tråkigt. Det är skönt och kul att ha henne här. Du kommer bli saknad!

I tisdags var vi på tindras 4års kalas.
Hon hade många roliga leksaker, dammsugaren va nog de roligaste.
Då vi ändå var i stan så passade jag på att köpa nya bilstolar åt grodorna.
Rätt tjusiga och sköna... Men dyra.



Emanuel provade stolen hemma, han satt flera minuter och trivdes bra!


Nu har jag börjat med grodornas lekrum, dom ska få sovrummet till sitt eget.
Det finns så mycket jag vill köpa till rummet.. matta, hyllor, speglar, sängar och förvarings lådor mm.
Får köpa lite i taget.
Har ställt in ett barnbord med små stolar, det var ganska roligt att sitta där.





Nu ska jag dricka mitt kaffe och börja lite smått med middagen innan små grodorna vaknar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vackra krabater, tårarna bara rinner, Anna-eli så fina barn, så vackra o ja gu så fina dem är! Kan inte bärga mig tills jag får möta dem sen när jag kommer hem ♥

2010-01-15 @ 18:20:29
Postat av: mamma-mari-ann

det slår mig när jag tittar på dessa bilder att emanuel är så lik rebecca när hon var i den åldern... har inte sett eller tänkt på det innan....

2010-02-13 @ 14:59:30
Postat av: Anonym

det slår mig när jag tittar på dessa bilder att emanuel är så lik rebecca när hon var i den åldern... har inte sett eller tänkt på det innan....

2010-02-13 @ 15:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0