toalettdykare.

idag har vi städ dag. Nu har vi tagit en paus, killarna va så trötta så dom fick sova, annars brukar dom inte sova såhär dags..
Rutinerna är nästan helt tappade nu efter sjukveckan.. nästa vecka blir det till och få ordning på dom.
Jag och Emanuel plockade lite i sovrummet då jag här ett misstänkt ljud. toalocket!
Hittade Gabbe i fullfärd at tvätta händerna och plaksa i toalettvattnet. rooligt tyckte han.
Dom är ju så rackarns snabba! 2sek innan hade han varit inne med oss och plockat leksaker från golvet.
Alltid toadörren stängd, nått jag måte påminna mig själv många gånger!


Kommentarer
Postat av: Karianne

Du är utmanad kolla in min blogg =) inte du behöver göra om du inte vill, jag tyckte det var lite små kul =)

kram!

2010-03-04 @ 22:15:08
URL: http://cherrygirlsays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0