bra dag.

Idag har varit en bra dag.
vi tog de lungt hela förmiddagen och gick ut en sväng till hemköp och ica.
köpte lite mat, blomjord, vatten sprayflaska o lite annat.. dags att börja för så lite plantor jag ska ha ute på balkongen i sommar. längtar!
vill köpa små spadar och små vattenkannor så dom kan hjälpa till i "trädgården"

en grej jag insåg idag är att nu när våren och sommaren börjar närma sig så behöver grodorna lite bättre ute kläder.
regnkläder, jackor, utebyxor och gummistövlar..
letar som en galning nu.. men jag vill ju ha de bästa till små killarna men de bästa kostar oftast lite för mkt..
ibland går de inte att vara så petig o kräsen.. (men känner jag mig själv rätt så kommer jag nog stå över de mesta som jag kommer behöva och köpa de lite dyrare åt killarna.. hehe)

nej nu ska jag gå o sätta fröna i jord.
tjipp o hej.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Just små små regnkläder och gummistävlar är det sötaste som finns. Det skulle vara jätteroligt att få handla lite sånt. Vilken storlek är det som gäller?

2010-03-12 @ 17:56:47
Postat av: Farmor

... gummistÖvlar.... alltså

2010-03-12 @ 17:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0