feber.

små grodorna har varit sjuka hela veckan. :(
började i söndags kväll då gabriel va rätt varm under natten, men han sov bra och va bara gosig.
natten efter så låg han och grymtade och kved hela natten och var jätte varm.. ingen alvedon hade jag hemma och tempen har gått sönder så kunde inte kolla hur mkt feber han hade. men de va i varmaste laget tycker jag!
men nu är han bra och emanuel har ist fått febern. två dagar har han varit vam o slö, vill bara sitta i mitt knä.
vi har knap lämnat sängen under hela veckan. det är mysigt när dom kan sitta i knät länge länge o bara vara mysig... men det är så jobbigt att se dom så svaga och ledsna. det värsta är nog hur otillräcklig jag känner mig när båda är hängiga och vill sitta i mitt knä eller ligga på min mage.
så typsikt att min mamma också e sjuknu, skulle vart skönt med lite hjälp.. hela hemmet faller ju ihop, diskeberget blir bara större o större..
men skulle tro att det här är sista febernatten. sen är det nya tag imorrn!

o sandra har kommit hem från usa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0