Skönaskönasköna dag!! Det har varit en ...

Skönaskönasköna dag!! Det har varit en så bra dag idag!! Först va vi till kyrkis, killarna somna just när vi kom fram typ o sov igenom sången.. Hehe mig gjorde de absolut inget! De slutar ändå alltid med att båda vill att jag ska bära runt dom.. Sen gick vi hem o killarna var vakna fast dom va rätt trötta.. Men när vi kom hem så blev de lek i lekparken utanför oss en stund innan vi gick in. Så blev ja heeeeeelt skakig o svimmfärdig så ringde mamma som va i närheten så hon o veikko lekte lite med dom ute så ja fick i mig lite mat. Då blev de bra o vi gick o köpte mjukglass med Sandra, killarna fick faktiskt smaka glass för första gången i sitt lilla liv :) de va suuuuper gott tyckte dom! Efter de gick vi iväg o träffa Mariette Moa Liam och Elenor hemma hos dom. Massa lek i deras trägård o middag utomhus, de va så sjukt varmt sp Emanuel fick gå utan blöja en stund (självklart passar han på att bajsa lite när han ändå va ute). kl va kvart kvart över sex innan vi började gå hem igen. O ja gick i bara t-shirt hela dagen (brydde mig inte om att ja ser cp ful ut i de.. De va ju skönt) Nu sover killarna så bra så o ja ska göra lite te o sätta mig i soffan lite.. Sköönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0