tusen år senare..


har verkligen helt tappat det här med  bloggen..
mest är det väl för att jag inte har haft någon dator.. men nu har jag ju det så kanske ska gör ett försök!
synd bara att jag har pajat tangentern lite så lär bli galen.. 


tycker att tiden går rysligt fort.. kan inte förstå att grodorna ska bli 3år om typ 1 månad.. 
dom har verkligen kommit igång med språket nu!
det kommer ganska mycket roliga saker ur dom. jag måste komma ihåg att skriva ner lite sånt dom säger så jag inte glömmer bort!
tycker också att det har varit en ganska seg höst..  har nästan inte fått några jobb alls på service huset, har mest lämnat grodorna på dagis, gått hem, donat.. i bästa fall har cissi r kommit hit och vi har druckit kaffe och pratat i flera timmar eller så har jag åkt ut till cissi l och hängt i hennes mysiga hus. har varit i stan några gånger eller hos min psykolog.. så har dom flesta dagarna då barnen är på dagis sett ut..

men nu är den sköna lediga tiden slut. nu har jag börjat ta tag i det jag vill på allvar, har en liten ide om vad jag kanske vill göra/plugga/jobba med.. ska utforska lite i det o se vart det kan leda. egentligen har jag massa ideér om vad jag vill pyssla med.. det är väldigt spännande vad de lyckas bli av allt!

  men i helgen ska vi bara ha det gött!
imorgon ska vi till grillen och lyssna  på  bästa ida och mattias när dom spelar och tydligen ska det vara julmarknad i delsbo också :)
sen får jag lite mysbesök.. vi ska kolla på film och bara gosa..

söndag ska jag och barnen åka till ljusdalsbibblan med cissi R o hennes dotter lykke o pyssla. dom ska ha advents pyssel för barn där.

sen nästa börjar de lite mer seriösa livet, fyller tillomed 23 så lite seriös ska jag väl bli..
hoppas bara att jag inte blir sådär super trött om kvällarna så jag orkar sy på mitt lapptäcke o lite andra grejer som måste bli klart.  



emanuel som gör sig till och säger med sin allra finaste röst
"mamma, ja ta macka o titta bompompaaa?"



gabbe med sina "pippitoffar" som han älskar.


godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0