-20 och sol.

imorse var de -20 grader ute när vi skulle gå till dagis, men nu har solen kommit och det är -15. gött!
de blev kaos när jag skulle lämna idag.. emanuel kom på att han glömde nappen hemma när vi var framme och bröt ihop helt. vägrade klä av sig och bara grät o ville hem.
 usch, vad gör man? jag gav iaf inte efter och fröknarna hjälpte till så jag gick fast han var så ledsen, fanns inget annat o göra.
helt knäckt blir man men de går ju alltid över så fort jag gått.

idag har jag inte fått så mkt gjort pratat med cissi l o med mamma, hon ska vara barnvakt nu på lördag när jag ska iväg på 30års festen hos signe. kulkul i grodorna längtar lite efter att vara med mormor!
nej nu ska jag till bibloteket o hämta min bok jag skickat efter sen hämta småfolket, får inte glömma nappen till emanuel!





i söndags fyllde sandra 17år så jag o grodorna hjälpte till o göra tårta!
tjusiga va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0