2012

nytt år.
känns som att det kommer bli ett bra år!
2011 var ett okej år..
det hände dock några jobbiga saker.. men tur att man har nära o kära som varit stort stöd.
har fått nya fina vänner och barn som bara blir större o större.
älskar delsbo mer o mer hela tiden o alla som bor här.
(men de brukar ju bli så, på sommaren älskar jag att bo här, höstern är fin, vintern funkar o vintervåren vill jag bara flytta härifrån sen kommer sommaren o jag älskar att vara här igen.)

Men nu har vi 2012 framför oss och det ska bli ett himla bra år!
det har flyttat hit så mycket fint folk till delsbo. känns verkligen som att det kan bli ett fint år.
en sak jag vill med det här året är att ta körkort! de vore ju så himla gött!

nu har gabbe diskat klart så jag ska hjälpa honom att torka sig lite.
kanske kommer in sen och skriver lite om hur julen varit och 3års dagen.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0