entvåfyrasexåtta

kvällen/natten är ju inte min bästa tid just nu.. iof så är dagarna inte så roliga heller när man går runt som en skit trött surmorsa.. blä!
men grodorna har börjat sova hela nätter igen nu. men vill ju inte alls lägga sig när de blir kväll o läggning, hur trötta dom en är. frustrerande.

men idag har de varit mysigt, har haft mer ork idag en igår.
hade en kollapsdag igår, kan få såna ibland när det varit för mkt en tid..
magsjukan, vaken nätterna och envisa 3åringar o tillslut så blev jag så dödstrött att jag inte kunde få nått gjort en dag, som tur var så var dom på dagis och så har jag en snäll pojkvänn som fixade middagen åt oss.

men idag var jag rätt pigg och vi har varit runt lite här i delsbo.
först gick vi till den nya second hand butiken gammalt och nytt (eller nytt och gammalt?)  där hittade jag rundstickor en bättre kavel och 7 koppar med fat fast jag har lite porslin förbud hittar ju hela tiden massa fina som jag inte kan låta bli o köpa, o dessutom är dom ju så himla billiga!
efter det gick vi o handlade o sen hem o baka bullar, himla kul de e o baka bullar!
för ett par år sen var jag helt vild i att baka bullar hela tiden, minst 2-3 ggr i veckan!

imorgon hoppas jag att sandra vill vara barnvakt. cissi r ska ha lite födelsedags häng för hennes sambo o en kompis till dom som jag skulle vilja gå på.. dock lät de som att de bara skulle vara massa par där o de känns ju lite läbbigt.. är ju inte den som är så på sånt.. men de blir nog himlans trevligt!
men först ska vi åka in till stan o få träffa sötaste lilla systersonen/kusinen Elton! ååh vad jag längtar!
ska nu sätta igång att sy massa ammningsinlägg till rebecca. såna jag brukar göra o sälja, de verkade som att hon behövde det <3





varje stora snöhög vi gick förbi skulle dom klättra upp på, men den här klarade dom inte att ta sig upp på.


bullbak o dricka mlöjk i glas.




färdiga bullar. men har inte smakat någon ännu. är inte så förtjust i bullar, kakor o sånt..


Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, gick in på din blogg nu och såg att du bloggat flera inlägg sen jag sist var in och tittade :) Kul! Du skr

2012-01-22 @ 20:30:22
URL: http://jagarmigsjalvnarmast.blogspot.com/
Postat av: Hannah

*Du skriver så bra också :)

2012-01-22 @ 20:31:08
URL: http://jagarmigsjalvnarmast.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0