långa dagen!

 Imorse vaknade jag av att grodorna kom o la sig i min säng, o bara knölade o gnällde om täcke o inte täcke knasigt och trångt. trodde kl  va kanske 5 så jag blev lite irriterad för jag var ju dödstrött!
så kollade jag på mobilen va kl va, nästan åtta och  två sms av mamma att lillasyster rebecca åkt in till förlossningen o allt var igång! ding så var man vaken o lycklig! men fortfarande trött..
sen har jag bara  väntat o väntat med mobilen i handen nästan efter ett mms med bebisen.. men hela dagen gick.. men tillslut vid sju kom en bild på lilla Elton som föddes idag kl 18.33, världens sötaste lilla bebis med dom finate ögonen! längtar tills jag får träffa honom! det är så fint att få bli moster igen!
vide, juni och nu lilla Elton <3

en mindre kul grej är att igår kväll så blev emanuel magsjuk.. så det har varit blöjtvång hela dagen och det verkar inte som att det är påväg bort.. så inget dagis den här veckan ser det ut som.
men mysig dag har det varit! har haft  min pojkvänn här, som tur var så jag fick hälp med att handla och sånt.
men nu har han åkt o tränat, himla tråkigt!

nu ska jag hoppas på att barnen vill somna så jag kan titta på Titanic och sy på ett av alla mina projekt..
mitt lapptäcke som kommer ta tusen år att få klart!



har kommit en bit men den ska bli jätte stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0