tvätta håååre

helt nyvaken, somna med grodorna på soffan när vi skulle kolla på bompa. skönt.
vi har haft en så himla mysig kväll.
tog verkligen en risk o gorde soppa till middag idag. en med morot, patatis, lite lökar o grädde.
grodorna som knappt tittar på soppa annars åt två portioner!! sjukt god!
sen ville jag tvätta håret på dom men de får jag ju aldrig men efter lite övertalning så fick jag hoppa i badkaret med dom.
söst bada lite sen tätta hået sa gabbe, så vi hävde i massa varmt vatten o badade länge. nu e jätte mysit o bada med mamma sa gabbe när vi badat ett tag <3
emanuel sa inte så mycket de bara lös om honom, han tyckte det var jätte roligt!
har nästan aldrig badat med dom eftersom dom inte velat de men nu var det verkligen göörkul! o vipps så hade dom tvättat håret under skratt och bus o inte under gråt o förtvivlan!
efter det så satte vi oss i soffan o kolla på bompa tills alla somnade i en liten hög.
jag är verkligen dödstrött! o har varit de hela dagen.

tidig kväll ikväll o sen ska jag försöka få ut barnen till mormor imorgon så jag kan bli tjuuusig o gå på 30års kalas. de blir nog roligt! kommer känna mig o säkert vara yngst av alla där. eller ah neh.

nu är jag sjukt sugen på att äta nått gott.. kan inte riktigt veta vad.. mest vill ja ha en snus men dosan ligger i vardagsrummet så lika bra o stänga datan o lägga mig på soffan, gett upp allt om att orka göra nått ikväll. döds.trött!

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0