20.03.12


känns som sista natt tåget har gått och jag skulle kunna vara uppe jätte länge till!
ibland har man sånt flyt i pysslet så det är svårt att slita sig.
har lite paus nu, sitter och tittar på grejer på clas ohlson hehe. finns massa verktyg jag skulle vilja ha!
ska nog åka in till stan imorgon och köpa ett diamantbryne fanns ett gör billigt!
men snart ska jag tvinga ner mig i sängen.. tråkigt! 

bästa bästa att vara inne i köket när det är helt mörkt ute och radion på p3 och bara sjunka in i arbetet.
hoppas jag är lika peppad på att handarbeta imorgonkväll mä för nu ska jag nog bara göra sista sen sängen.
har redan gått över en timme på läggdags-tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0