härlig soldag.

idag har vi varit till ljusdal. utan vagnen..
de gick bra, vi gick massor!
efter att vi gått massor så gick vi till bibblan o lämnade böcker och hängde på barnavdelningen.
emanuel kunde inte hålla sig så han kissade på golvet och tuuuur var väl att jag tog med extra brallor o kallingar, hade tänkt strunta i det så de gick bra.
sen när vi trötta hade kommit fram till busstationen så såg vi att vi glömmt gabbes snutte på bibblan så vi fick säga hejdå till hanna som vi hade åkt in med o gå tillbaka till bibblan o där den låg inpulad i en bokhylla.. hehe.
efter det gick vi till solhuset och åt glass o drack kaffe. så vi blev nöjda o glada för stunden men tappade humöret ganska fort.
efter mycket gnäll o lite gråt kom bussen o grodorna somna pangbom halvliggandes i mitt knä. mysigt men stressigt hur vi skulle ta oss ur bussen och hem sista vägen utan buss, men de gick o vi handlade tillomed!
hemma blev de gråt och sen mys i soffan med film, snutte o mjölk i flaska.
sen somna dom. bra dag ändå!
imorgon ska emanuel åka till mormor och jag o gabbe ska åka till stan o gå på barnteater med cissi o hennes dotter lykke. de blir kul!

nu ska jag värma på mitt te o kolla på film.. försöka iaf, e dödstrött o somnar säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0