klipp o klistra kväll.

blev en sen kväll igen.. hejohå!
men nu är jag klar så ska krypa i säng nu.
har pysslat med tidningar, sax och lim ikväll. och med att slipa lite porslin!
åkte in till stan idag och hittade ett bra diamantbryne, stod o tittade på en våtslipmaskin också.
VILL HAAAA! en dag ska jag köpa en! de här va så roligt o pyssla med!

hittade även skor till mig idag, hade kollat på dom i höstas men inte köpt så var dom på rea nu så då slog jag till!
köper aldrig skor så de va på tiden kanske!

har haft en mysig kväll med lite besök av min lillasyster o hennes lilla son elton, görliten o görmysig!
rebecca hjälpte mig att lägga upp lite gamla barnkläder på facebook också som jag tänkte sälja o på typ 10min hade redan 4plagg paxat. tjoho!

nu vaknar plutte emanuel så ska stoppa om honom och sen lägga mig.

nattnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0